duminică, 16 decembrie 2012

Invitatie pentru cumatrie model nr. B41


dimensiuni: 12*6*6 cm


textul invitatiei : 12*13.5 cm


Data aceasta am facut o comanda din 11 bucati si cu o reducere destul de super - i-am facut cu 18 lei.
La aceasta comanda mi-a placut atmosfera deoarece Oxana (clienta) a avut preferintele ei si in final, cred ca i-am facut invitatia pe placul ei.
Aici am lucrat mai mult la machet - 2 zile - pina Oxana s-a decis la varianta final, chiar si sotul ei a avut unele doleante.
Lucrind cu aceste persoane, am simtit ca intr-adevar pentru ei orice detaliu conteaza.

Peste vreo 2-3 zile dupa ce am livrat comanda, m-a informat Oxana prin mesaj ca mai are nevoi de inca 4 invitatii de acestea....:)



pret: 25 lei (pretul variaza in dependenta de marimea botoseilor)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu